Savęs parduoti nemokantys kandidatai

CVonline Recruitment

kandidatai

 

Jovita Veinšreider, CV-Online Recruitment personalo atrankų projektų vadovė sako, kad kandidatas turi mokėti prisistatyti kaip specialistas, jis turi turėti atsakymą į klausimą – Kas tu esi? Jeigu kandidatas atranda atsakymą į šį klausimą, jis mokės save parduoti, sunkiau ar lengviau, bet parduos.

Nes gan dažnai ieškantys darbo prisistatymą pradeda nuo neesminių dalykų, o reikėtų kalbėti apie savo darbinę patirtį, darbinį identitetą. Trumpai ir konkrečiai. Iš esmės, parduoti save kaip kandidatą galima per pirmą pokalbio minutę.

Per didelis nereikšmingos informacijos kiekis

Rasa Masteikienė pastebi, kad gan dažnai kandidatai CV linkę sutalpinti per didelį kiekį informacijos. Yra buvę atvejų, kai CV apimtis buvo 9 ir net 14 puslapių. Kandidatai per daug dėmesio skiria nereikšmingoms detalėms, kurios darbdaviui neaktualios. Tuo tarpu darbdavius labiausiai domina tik naujausia kandidato informacija, pvz. paskutinių 3-5 metų laikotarpis. Jiems svarbiausia, kas tu esi dabar. Darbdaviai renkasi kandidatus pagal dabartinę patirtį, o ne pagal tai, kas jie buvo anksčiau, prieš 10 metų. Taip, ankstesnę patirtį užskaito, bet nesureikšmina.

Tačiau, nepaisant ne itin gerai parašytų CV, kandidatai vis tiek kviečiami pokalbiui dėl darbo arba su jais pasikalbama telefonu, nes personalo atrankų specialistai supranta, kad ieškantys darbo gali tiesiog nesureikšminti, praleisti ir į CV neįtraukti svarbių dalykų.

Beje, CV svorį sukuria skaičiai. Personalo atrankų specialistės pataria savo darbo aprašymuose naudoti skaičius, ypač kalbant apie pasiekimus.

 

CV-Online Recruitment šiuo metu vykdomos atrankos »

 

Personalo paieškos ir atrankos paslaugos »

Dalintis su kitais

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *