Kaip pavyzdžiui, įmonė pati vykdė atranką, turėjo daug kandidatų, tačiau neatsirinko, nes negalėjo skirti laiko susitikimams su kandidatais, pačių susitikimų iniciavimui, koordinavimui. Proceso valdymas užėmė per daug laiko, todėl įmonė kreipėsi į mus, – patirtimi dalinasi CV-Online Recruitment personalo atrankų projektų vadovė Rasa Masteikienė. Klientas perdavė atranką, nes nenorėjo gaišti savo laiko. Ypač su neatsakingais kandidatais, kai susitarus dėl susitikimo jie neatvyksta ar, apskritai, persigalvoja.
Kita klientų grupė, kuri personalo paiešką ir atranką patiki išorinėms įmonės, yra tos įmonės, kurios nemoka ir neturi žinių, kur ieškoti kandidatų ir kaip išsirinkti tinkamus.
CV-Online atrankų specialistei Jovitai Veinšreider yra tekę dirbti su įmonėmis, kurios nelabai žinojo, kokie yra atitinkamų pareigų darbuotojų vidutiniai atlyginimai. Taip pat, kaip tinkamai suformuluoti darbo pasiūlymą, ypač darbo pobūdžio, funkcijų aprašymą ir pan. Darbdaviams padedame išsigryninti įmonės personalo poreikius.
Tačiau net ir turinčios personalo specialistus įmonės, yra linkusios naudotis personalo atrankų bendrovių paslaugomis dėl gaunamos pridėtinės vertės ir kaip papildomu atrankų kanalu. Personalo atrankų įmonių paslaugų prireikia, kai įmonės naudojamos priemonės ir kanalai nesuveikia. Dėl to nepavyksta surasti/pasirinkti kandidato arba ypač sudėtingų/komplikuotų pozicijų atveju.
Ką personalo atrankų įmonės daro kitaip?
Rasa Masteikienė akcentuoja, kad pirmiausia, personalo atrankų specialistai gerai pažįsta ir nuolat analizuoja darbo rinką. Jos žino, kur galima surasti reikalingą darbuotoją ir kaip jį sudominti. Darbo paieškos procese svarbios visos detalės, pradedant tinkamo darbo pasiūlymo paruošimu, kuris sudomins tikslinį kandidatą, komunikacija su potencialiais darbuotojais. Mes, personalo specialistai, į darbuotojo paiešką žiūrime kitu kampu, suprantame, kaip svarbu „parduoti“ ir efektyviai atstovauti įmonę kandidatui.
J.Veinšreider papildo, kad labai dažnai tenka kardinaliai perdaryti įmonės pateiktą priminį darbo skelbimą, atmetant ar pakeičiant 1/3, o kartais ir 1/2 darbo skelbimo turinio. Dažniausiai tenka išgryninti darbo funkcijų aprašymą. Abstrakčius ir bendrinius žodžius keičiame konkrečiais ir paprastais. Skelbimas turi būti parašytas taip, kad jį perskaitęs kandidatas aiškiai suprastų darbo pobūdį, darbo laiką ir t.t., kad jam nekiltų klausimų.
Personalo paieškos ir atrankos paslaugos »
CV-Online Recruitment vykdomos atrankos »
Pridėti komentarą