Virtuali Karjeros mugė – Interaktyvi darbo ir talentų paieška

karjeros mugė

 

 

Spalio 24 – 30 dienomis vyks antroji Baltijos šalių Virtuali Karjeros Mugė (www.karjerosmuge.lt). Mugę organizuoja karjeros portalas CV-Online. Tai vienintelis tokio tipo renginys vykstantis vienu metu Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

3 valstybės, 7 dienos, apie 60 įmonių, šimtai darbo pasiūlymų, keli šimtai virtualių pokalbių su įmonių atstovais, webinarai.

Kuo dar ši mugė skiriasi nuo įprastinių karjeros mugių? Ko iš jos gali tikėtis ieškantieji darbo?

Be plačios renginio geografijos, trukmės, dalyvių įvairovės ir formato, Virtuali karjeros mugė ypatinga tuo, kad ji orientuojasi ne tik į studentus. Joje kviečiami dalyvauti įvairiaus amžiaus, darbo ir karjeros galimybėmis besidomintys lankytojai. 2016 metais 40% mugės lankytojų buvo 25-34 metų amžiaus, t.y. aktyviausi darbo rinkos dalyviai.

Atsižvelgiant į praėjusių metų mugės lankomumą, planuojama, kad 2017 metų mugėje apsilankys apie 200 000 unikalių lankytojų. Net ir tiems, kurie šiuo metu turi darbą ir nesidairo naujų karjeros galimybių, gali būti įdomu pabendrauti su įvairių veiklos sričių įmonių personalo specialistais, padalinių vadovais ar generaliniais direktoriais. Dažnai kandidatai skundžiasi, kad jiems trūksta tiesioginio kontakto ir dėmesio iš potencialaus darbdavio. Jie taip pat pasigenda informacijos apie įmonę arba konkretų darbo pasiūlymą, todėl virtualios karjeros mugės tikslas yra paskatinti abiejų pusių bendravimą.

Virtualios karjeros mugės privalumai

Kitas šio renginio išskirtinumas – nemokamas dalyvavimas renginyje virtualiai 24/7. Įmonių virtualiuose stenduose visa aktuali informacija apie įmonę pateikta moderniai, aiškiai ir vizualiai patraukliai. Operatyvus betarpiškas bendravimas, naujausia ir išskirtinė informacija leidžia kitu kampu pažvelgti į, atrodo, gerai žinomas įmones.

Norint apsilankyti mugėje nereikia registruotis, pirkti bilietų, stovėti eilėse, važiuoti į konkrečią vietą, išėjus iš jos galima sugrįžti ir užtrukti, kiek tik nori laiko. Technologijų dėka gerokai sutaupomas tiek darbdavių, tiek ieškančiųjų darbo laikas ir pinigai, nes mugės dalyviams tereikia turėti kompiuterį ar išmanųjį telefoną ir internetą. 2016 metais 28% lankytojų mugėje dalyvavo naudodami išmaniuosius telefonus ar planšetes, šiais metais, tikėtina, skaičius bus dvigubai didesnis.

Visos įmonės akcentuoja, kad svarbiausias mugės tikslas yra bendravimas su kandidatais. Taip pat Virtualioje karjeros mugėje dalyvaujančioms įmonėms svarbu: pristatyti įmonę, supažindinti su jos veikla, vidine kultūra, pritraukti potencialius darbuotojus / praktikantus, papasakoti apie darbo specifiką.

Mugės lankytojai matys įmonių suplanuotus pokalbių sesijų grafikus, galės pasirinkti, kada jiems patogiau pabendrauti su įmonių atstovais. 2016 metų mugėje darbdaviai daugiausiai klausimų iš kandidatų sulaukė apie darbo pobūdį, užduotis, reikalavimus kandidatams, galimybes siekti karjeros ir tobulėti, atlygio sistemą ir motyvacines priemones. Šiais metais aktualijos išlieka tokios pačios. Įmonės stenduose dalinasi ne tik darbo pasiūlymais, bet ir patarimais, kaip būtų galima gauti savo svajonių darbą.

Lietuvoje Virtualioje karjeros mugėje dalyvauja: RunwayDanske Bank, IKEA, Žemaitijos pienas, Keisk žaidimo taisykles, Mars Lietuva, Grigeo, TELE2, Headex, Barclays ir kitos pramonės, audito, IT, energetikos, saugos, klientų aptarnavimo ir transporto įmonės.

Dalintis su kitais

Pridėti komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *