Nors įprastai aktyviausi darbo / darbuotojų paieškos laikotarpiai yra: rugsėjis – lapkritis, sausis – vasaris ir balandis, tačiau gerokai padidėjus išmaniųjų telefonų naudojimui, vasarą galima vadinti karščiausiu personalo judėjimo sezonu.
Mobilus kandidatavimas
2014 metų vasarą 85% vartotojų darbo pasiūlymais domėjosi naudodami kompiuterį, 12% – mobilų telefoną, 3% – planšetinius kompiuterius. Palyginimui, 2013 metų pasiskirstymas gerokai skiriasi kompiuterių naudai. 2013 metais mobiliais įrenginiais darbo ieškojo vos 5% karjeros tinklapio lankytojų, planšetėmis – 2%, o kompiuteriais – 93%. O 2015 metų vasara prasideda ypač ryškia, persikraustymo į mobilius išmaniuosius įrenginius, tendencija: kompiuterius darbo paieškai naudoja 77% vartotojų, išmaniuosius telefonus – 19% ir planšetes – 4%.
Tiek ieškantys naujo ar geresnio darbo, tiek darbdaviai neturėtų vasaros nurašyti, kaip netinkamo laikotarpio, o suprasti, kad vasarą tampa puikia pokyčių galimybe.
Jei anksčiau, atostogos prasidėdavo išjungus kompiuterį visam atostogų laikotarpiui, tai dabar, atostogų metu, vartotojai yra pasiekiami mobiliaisiais įrenginiais. Potencialūs kandidatai lengvai pagaunami, nes jie kasdien tikrina savo el.pašto dėžutę, seka įvykius socialiniuose tinkluose. Taigi, net jei žmogus aktyviai neieško darbo, išmaniųjų telefonų pagalba elektroninėje erdvėje jam tenka susidurti su įvairiais darbo pasiūlymais.
Be to, nepatenkinti esamu darbu, atostogų metu turėdami daugiau laisvo laiko, pradeda galvoti ir ieškoti naujų karjeros perspektyvų. Ir kuo arčiau atostogų pabaiga, tuo labiau išauga noras keisti nemėgstamą darbą nauju. Atostogų laikotarpiu lengviau nuvykti į pokalbius dėl darbo, siųsti savo CV, ieškoti tinkamų darbo pasiūlymų.
Svarbu ne tik žinutė, bet ir kanalai
Jau žinome, kad potencialūs darbuotojai vasarą tampa aktyviais išmaniųjų telefonų ir planšetinių kompiuterių naudotojais, tačiau ar įmonės tai išnaudoja? Ar darbo pasiūlymo žinutė patraukia kandidatų dėmesį? Ką geriau naudoti, norint sulaukti kokybiško CV srauto? Socialinius tinklus: FB, LinkedIn ar kt.? El.paštą, o gal Youtube kanalą? Vieno sprendimo visiems atvejams nėra ir negali būti.
Taigi, darbdaviams, visų pirma, reikia įsivaizduoti į kokį kandidatą jie kreipiasi: kas jis (amžius, lytis, išsilavinimas, šeiminė padėtis, pareigos), koks jis (charakterio savybės), kas jam įdomu, ką jis vertina, kas jį motyvuoja ir tuomet parinkti šiam tipiniam kandidatui tinkamą kanalą, bei formuluoti trumpą, bet tuo pačiu ir kabinančią žinutę. Vien tik plika nuoroda į skelbimą gali nepatraukti kandidatų dėmesio. Nuoroda nukreips į skelbimą, o gera žinutė privers kandidatą paspausti nuorodą. Žinutės suformulavimui gali prireikti ir pardavimų ar reklamos žinių. Jei reikia, paprašykite kolegų pagalbos, pratestuokite žinutės efektyvumą savame rate.
Žinoma, gali tekti išnaudoti ir kanalų kompleksą, pasiūlymą juose pateikiant tam kanalui būdingu principu.
Na, o jei radote tinkamą kandidatą ir jūs nenorite pokalbio nukelti rudeniui, darbo interviu galite pravesti taip pat panaudoję technologijas. Pirmajam pokalbiui puikiai tiks video interviu.
Peržiūrėkite naujausius darbo skelbimus
Pridėti komentarą