CV-Online apklausa: 8 iš 10 dirbančiųjų norėtų keisti darbą

keisti darbą

CV-Online spalio mėnesį teiravosi dirbančių, ar jie norėtų keisti darbą ir kas priverstų juos tai padaryti. 8 iš 10 norėtų keisti darbą dėl didesnio atlyginimo, įdomaus darbo, tobulėjimo ir karjeros galimybių.

Pusė norinčiųjų keisti darbą respondentų nekeičia jo, nes mano, kad rinkoje nėra geresnių jų kvalifikaciją atitinkančių pasiūlymų. Kas trečias galvoja, kad jų darbas yra pakenčiamas, 20 % – neranda laiko naujo darbo paieškoms, o 6 % bijo prarasti esamą darbą, jei darbdavys sužinos apie darbo paieškas.

Dažniausiai apie darbo keitimą galvoja 1-3 metų darbo patirtį turintys respondentai.

Apklausos duomenimis, didžioji dalis respondentų (75%) darbą keistų dėl ženkliai didesnio atlyginimo. Apklausos dalyviams taip pat svarbu, kad darbas būtų įdomus (59%), jame būtų galima tobulėti (57%), siekti karjeros (48%).

Darbo paieška – dažnu atveju sudėtingas ir ilgas procesas, todėl net 42 procentai respondentų norėtų, kad juos “sumedžiotų” įmonė ir pasiūlytų darbą. Kiekvienas trečias keistų darbą dėl aukštesnių pareigų ir patrauklaus priedų paketo, o kas penktas mielai pereitų į kitą darbą, jei jis būtų arčiau namų ar gerai žinomoje įmonėje. Aukštesnės pareigos aktualios vyresniems (35-45 metų) ir turintiems daugiau darbinės patirties (5-7) respondentams.

Didesnį atlyginimą, kaip pagrindinį naujo darbo paieškos kriterijų, dažniausiai nurodė 26-35 metų kandidatai.

Lietuvoje mažėjant nedarbo lygiui ir esant gan aukštam struktūriniam nedarbui darbdaviams, siekiant pritraukti kompetentingus darbuotojus, tenka pasitelkti visą išmonę. Įmonės ieško ir išbando įvairius naujų darbuotojų pritraukimo kanalus, priemones ir būdus, tačiau ši apklausa parodė, kad darbdaviai turi skirti daugiau dėmesio esamų darbuotojų poreikiams bei tikslams darbo atžvilgiu. Tai, kad net 80% dirbančiųjų (nepriklausomai nuo darbo srities ar vietovės) norėtų pakeisti darbą, o >30% darbą PAKENČIA, parodo kokio masto darbuotojų kaitos grėsmė slypi kiekvienoje įmonėje.

Įmonės turėtų sutelkti dėmesį į bazinius, darbuotoją motyvuojančius dalykus: atlyginimą ir priedų paketą – kaip trumpalaikes motyvavimo priemones, bei įdomų darbą, tobulėjimo ir karjeros galimybes – kaip ilgalaikes priemones.

Apklausoje dalyvavo 2588 respondentai iš visos Lietuvos.

Dalintis su kitais

70 komentarų

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *