Mums kaip ir jums svarbu pritraukti kuo didesnį tinkamų kandidatų kiekį ir štai ką pastebėjome, kokios minimalios priemonės gerokai pakeičia kandidatavimo rezultatus:
- Logotipas. Skelbime esantis kokybiškas įmonės logotipas prisideda prie teigiamo įmonės įvaizdžio formavimo ir toks skelbimas sulaukia didesnio kandidatų srauto.
- Įmonės pavadinimas ir prisistatymas. Skelbimas su nurodytu įmonės pavadinimu 2 x padidina atsiliepiamumą į skelbimą. Originaliai (nenuobodžiai) ir aiškiai darbo pasiūlyme prisistatanti įmonė patraukia ieškančiųjų darbo dėmesį ir jie noriai kandidatuoja į tokius skelbimus.
- Tikslios ir aiškios pareigos. Vien parašius „IT specialistas“ gal ir sukelsite kandidatų susidomėjimą, bet nebūtinai pritrauksite tikslinius kandidatus. Tas pats galioja ir tokioms pareigoms kaip „Projektų vadovas“ ar „pardavimų vadybininkas“. Patikslinkite pareigas nurodydami, su kokios srities projektu reikės dirbti ar kokį produktą reikės pardavinėti.
- Išsamus darbo skelbimas. Kandidatas perskaitęs skelbimą turi suprasti, ką reikės dirbti, kokios užduotys ir atsakomybės jo laukia, jam taip pat turi būti aišku, kodėl jis turėtų kandidatuoti į šią poziciją.
- Pasiūlymas kandidatui. Atlyginimas. Sulauksite daugiau kandidatų, jei jūsų siūlomas darbo užmokestis yra bent šiek tiek aukštesnis už šių pareigų rinkos vidurkį. Pareigų atlyginimo vidurkį galite pasitikrinti www.manoalga.lt. Jūsų naudojamų motyvacinių priemonių, esamų darbo sąlygų ir kitų svarbių dalykų detalizavimas taip pat patrauks kandidatų dėmesį.
- Skelbimo atnaujinimas. Jei paskelbus darbo pasiūlymą jis nesulaukia pageidaujamo kandidatų srauto – atnaujinkite jo turinį, pareigas, atnaujinkite jį pagal datą.
- Išryškinkite skelbimą. Pasinaudokite papildomomis paslaugomis, kurios ženkliai padidina kandidatų susidomėjimą darbo pasiūlymu: skelbimas Premium sąraše, įmonės premium sąrašas, skelbimas socialiniuose tinkluose, naujienlaiškis potencialiems kandidatams ir pan.
SVARBU!
Kiek ir kokių kandidatų sulauksite, priklauso ne tik nuo skelbimo turinio, bet ir nuo tokių detalių kaip, kada paskelbėte skelbimą, pvz. pirmadienį ar penktadienį, prieš ar po švenčių, žinoma ar nežinoma, tarptautinė ar vietinio kapitalo yra jūsų įmonė, Vilniuje ar regione ieškote darbuotojų, ar tokių darbuotojų, kuriuos aprašėte skelbime apskirtai yra rinkoje ir kiek jų norėtų keisti darbą ir pan.
Jei vis dar nežinote, kaip padidinti kandidatų srautą – pasikonsultuokite su mumis. Kreipkitės į Jus aptarnaujantį vadybininką.