CV-Online pardavimų vadovė Laura Stanionytė apžvelgia kovo mėnesio ryškiausius CV-Online klientų darbuotojų paieškai ir atrankai pasirinktus sprendimus, tarp kurių yra:
- darbuotojų paieška Baltijos šalyse,
- darbo skelbimai su papildoma ir automatizuota jų reklama,
- API integracija,
- darbdavio įvaizdžio formavimas ir k.t.
- Darbo skelbimų publikavimas trijose Baltijos šalyse
Pastebėjome, kad trijose Baltijos šalyse veikiančios tarptautinės įmonės, o ypač bankai, siekia unifikuoti personalo paieškos paslaugų paketus. Taigi, toks suvienodinimas reiškia, kad, atsiželgiant į skirtingą ar specifinę įdarbinimo patirtį bei samdos poreikius Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje, suformuojamas geriausiai šių šalių poreikį atitinkantis paslaugų paketas.
Ilgametis CV-Online klientas – Luminor Bank jau ne pirmą kartą internetinių paslaugų paketą visoms Baltijos šalims suformavo ir įsigijo CV-Online Lietuvos padalinyje. Taip ir greičiau, ir paprasčiau – nereikia derinti trijų atskirų sutarčių, sąlygų, paslaugų kiekių ir kainų, o susitarimas ilgesniam laikotarpiui leidžia užsitikrinti stabilią paslaugų kainą.
Luminor banko darbo pasiūlymai:
2. Ne pliki darbo skelbimai
Kai www.cvonline.lt tinklalapyje yra apie 3000 aktyvių darbo pasiūlymų, norint būti pastebėtam kandidatų, reikia šiek tiek pasistengti. Pirmas kelias – pasinaudoti įvairomis skelbimo išryškinimo cvonline.lt puslapyje paslaugomis, antras – gauti daugiau matomumo papildomai reklamuojantis už cvonline.lt ribų.
Hotelston Grupė – internetinę viešbučių rezervavimo sistemą vystanti įmonių grupė įvertino darbo skelbimo reklamos svarbą ir be jiems jau įprastų skelbimo išryškinimo paslaugų pradėjo naudotis ir Automatizuotos skelbimo reklamos (Google + FB) teikiamais privalumais.
3. Darbdavio įvaizdis prasideda nuo skelbimoPuikus pavyzdys, kai valstybės įmonė nuosekliai ir atidžiai rūpinasi savo kaip darbdavio įvaizdžiu, žinomumo bei matomumo didinimu.
Valstybinių miškų urėdija, VĮ nori būti matoma, todėl save ir savo darbo pasiūlymus pristato TOP darbdavio pozicijoje – tituliniame cvonline.lt puslapyje, o darbo skelbimams naudoja vizualiai patrauklius maketus.
Beje, atsižvelgiant į kliento poreikius, darbo skelbimai vietoj įprasto 1 mėn. laikotarpio, publikuojami 14 dienų.
4. API integracijaGreičiausiai apie API integraciją daugiau galėtų papasakoti IT specialistai, bet, kalbant paprastai, šio sprendimo dėka sujungiamos dvi sistemos ir per API jungtį darbo skelbimai iš kliento sistemos automatiškai atkeliauja bei paskelbiami cvonline.lt portale.
Tokios sąsajos privalumai akivaizdūs: taupomas laikas ir žmogiškieji resursai bei ženkliai sumažinama žmogiškųjų klaidų tikimybė. Vieną kartą paruošus API sąsają, ji veikia automatiškai. Tai ypač svarbu, kai ieškoma ne vieno darbuotojo ir per mėnesį publikuojami bent keli darbo pasiūlymai.
Staticus, UAB – vieniems didžiausių fasadų rangovų Šiaurės Europoje, teikiantiems visą fasadų projektavimo, gamybos ir montavimo paslaugų spektrą, API jungtis buvo ypač svarbus kriterijus, renkantis darbo skelbimų publikavimo portalą.
Darbuotojų paieška su CV-Online projektas atskleidžia įdomiausius ir ryškiausius darbuotojų paieškos sprendimus, kuriuos renkasi įvairaus tipo įmonės. Darbdavių pasirinkti CV-Online sprendimai kitoms įmonėms padeda geriau perprasti darbuotojų paieškos ypatumus, supažindina su įdarbinimo paslaugų naujovėmis, leidžia lengviau pasirinkti optimalias – įmonės specifiką, ieškomų darbuotojų pareigas bei samdos poreikius atitinkančias paslaugas.