CV-Online pardavimų vadovė Laura Stanionytė apžvelgia gegužės mėnesio ryškiausius CV-Online klientų darbuotojų paieškai ir atrankai pasirinktus sprendimus, tarp kurių yra:
- Papildomi darbo skelbimai prie turimos paslaugų sutarties
- Paslaugos įmonių grupei
- Unikalios socialinių tinklų kampanijos
- Darbuotojų paieška Latvijoje
- Papildoma skelbimų reklama ir sklaida
- „Teltonikos“ įmonių grupė kuria ir gamina išskirtinius, saugius bei patikimus daiktų interneto prietaisus tarptautinei rinkai. Per 25 veiklos metus „Teltonika“ pagamino jau daugiau nei 22 mln. prietaisų, kurie kasdien padeda žmonėms visame pasaulyje. „Teltonika“ gamina telematikos, tinklo įrangos, telemedicinos, elektromobilių įkrovimo, asmens ir turto sekimo ir kt. produktus. „Teltonika“ – CV-Online TOP darbdavys, turintis biurus 21 valstybėje, kur dirba apie 2500 darbuotojų.
Įmonių grupė www.cvonline.lt tinklapyje publikuoja darbo pasiūlymus ir prie TELTONIKA TELEMATICS, NETWORKS, TELEMEDIC, EMS, HIGH-TECH HILL bei ENERGY komandų kviečia prisijungti ne tik IT, inžinerijos, bet ir vadybos, pardavimų srities specialistus.
Įmonių grupės įprastai sudaro metines darbuotojų paieškos paslaugų sutartis, tačiau neretai metų eigoje poreikis paslaugoms gali pasikeisti, tarkime, prireikus papildomo darbo pasiūlymų kiekio.
2. Prekybos sritis – viena didžiausių ekonominių veiklos sričių Lietuvoje, kurioje dirba virš 200 000 darbuotojų. Prekybos srities darbuotojų paieškai įmonės naudoja įvairius kanalus ir būdus, tačiau vienas populiariausių išlieka – darbo skelbimų publikavimas specializuotuose portaluose, kur galima ne tik paskelbti pasiūlymą, bet ir formuoti darbdavio įvaizdį. Tai puikiai išnaudoja H & M Hennes & Mauritz, UAB.
„Hennes & Mauritz“ (sutrumpintai – „H&M“) – tarptautinė mažmeninės prekybos mados gaminiais kompanija, įkurta 1947 m. Vesterose, Švedijoje. Kompanijai šiuo metu priklauso daugiau nei 4100 parduotuvių, kurios veikia 62-iose pasaulio šalyse.
www.cvonline.lt darbo skelbimų portale „H&M“ ieško prekybos srities darbuotojų, pvz. vizualistų, pardavėjų konsultantų, parduotuvių vadovų.
„H&M“ daug dėmesio skiria savo darbo pasiūlymų turiniui, stiliui ir formai. Vaizdinė medžiaga, draugiškas ir profesionalus bendravimo tonas, išsami informacija apie siūlomą darbą bei darbuotojui teikiamas naudas stiprina įmonės identitetą ir darbdavio įvaizdį.
3. Jau ne pirmus metus Vilniaus Universitetas naudojasi papildomomis darbo skelbimų sklaidos per CV-Online galimybėmis.
Ką pasirinko Vilniaus Universitetas?
Kai reikia didesnės skelbimo sklaidos už cvonline.lt ribų, geriausia rinktis tuos kanalus, kuriuose galima sutikti ne tik plačią auditoriją, bet ir tikslinę auditoriją.
Vilniaus Universitetui buvo parinktas optimaliai poreikius atitinkantis sprendimas: papildoma pasirinktų skelbimų reklama Facebook ir arba LinkedIn tinkluose per CV-Online paskyras ir su specialiai paruoštu skelbimo reklaminiu maketu.
Ne paslaptis, kad mokama reklama FB duoda daug geresnių rezultatų, nei įrašo publikavimas ant FB paskyros sienos, todėl Vilniaus Universiteto darbo skelbimams naudojama mokama FB reklama.
Naudos:
Kadangi VU skelbimų reklama soc. tinkluose rūpinasi CV-Online: paruošia unikalų, VU stilių atitinkantį maketą, kviečiantį kandidatuoti tekstą, į tikslinę auditoriją nukreiptą reklaminę kampaniją ir t.t., tokiu būdu:
- Taupomas laikas
- Pasiekiama tikslinė auditorija
- Stiprinamas darbdavio įvaizdis.
4. Ignitis grupė – didžiausia biržoje listinguojama bendrovė ir energetikos lyderė Baltijos šalyse, kurianti energetiškai sumanų pasaulį.
Didelis dėmesys čia skiriamas žaliosios energetikos plėtrai – įmonė siekia tapti pagrindiniu naujosios energetikos kompetencijų centru regione bei paskirstytosios energetikos sprendimų lyderiu tarptautinėje rinkoje. Grupės įmonės gamina energiją, ją tiekia, skirsto, teikia kitas energetikos paslaugas gyventojams ir verslui. Jos veikia Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, Suomijoje, o investicijos į inovacijų projektus siekia ir Jungtinę Karalystę, Norvegiją, Prancūziją, Izraelį.
CV-Online taip pat tarptautinė įmonė, nes savo veiklą vykdo trijose Baltijos šalyse, o Latvijoje www.cv.lv – yra didžiausias ir populiariausias darbo paieškos portalas.
Ignitis Latvija SIA darbo skelbimų publikavimo www.cv.lv paslaugą įsigijo per CV-Online Lietuvos padalinį, nes taip patogiau aptarnavimo bei sutarties sudarymo prasme.
Ignitis įmonių grupę Lietuvoje ir Latvijoje aptarnaus asmeninis darbuotojų paieškos konsultantas.
Nuosekli komunikacija, rinkų išmanymas, tos pačios paslaugos, toks pats darbo skelbimų portalas gerokai supaprastina darbuotojų paieškos procesus.
5. Tokvila, UAB – didžiausias Japonijos automobilių gamintojos TOYOTA, pardavimo ir techninio aptarnavimo centras Lietuvoje ir bene vienintelis toks, Vilniaus miesto centre darbo skelbimų sklaidai vietoj rankiniu būdu paruošiamos reklamos pasirinko sparčiai populiarėjančią CV-Online – automatizuotos reklamos soc. tinkluose paslaugą, kurios dėka skelbimas reklamuojamas FB ir Google tinkluose, o šios reklamos pajungimui nereikia turėti socialinių tinklų administravimo žinių.
Turėdama šią paslaugą Tokvila gali pasirinkti, kuriuos skelbimus ir kada nori papildomai reklamuoti FB ir Google tinkle bei sulaukti daugiau potencialių kandidatų dėmesio.
Darbuotojų paieška su CV-Online projektas atskleidžia įdomiausius ir ryškiausius darbuotojų paieškos sprendimus, kuriuos renkasi įvairaus tipo įmonės. Darbdavių pasirinkti CV-Online sprendimai kitoms įmonėms padeda geriau perprasti darbuotojų paieškos ypatumus, supažindina su įdarbinimo paslaugų naujovėmis, leidžia lengviau pasirinkti optimalias – įmonės specifiką, ieškomų darbuotojų pareigas bei samdos poreikius atitinkančias paslaugas.