Vienas iš svarbiausių įdarbinimo proceso aspektų – darbo skelbimas. Būtent jis pirmiausia patraukia kandidatų dėmesį ir turi įtakos ne tik kandidatų skaičiui, bet ir bendram įmonės įvaizdžiui. Tad kaip turėtų atrodyti darbo skelbimas? Kas patraukia kandidato žvilgsnį?
Jaunimas dažnai pasikliauja draugų bei artimųjų rekomendacijomis, todėl įmonės reputacija bei pripažinimas tampa ypatingai svarbus. Ne paslaptis, jog didelėms ir populiarioms įmonėms yra daug lengviau pritraukti didesnį kandidatų skaičių. Jei įmonė yra nedidelė, darbo skelbimas turi būti išskirtinis ir tokiu būdu sudominti kandidatus.
Tyrimai rodo, jog detalus bei informatyvus darbo aprašymas yra labai svarbus aspektas, į kurį kandidatai pirmiausia atkreipia dėmesį. Tačiau darbo skelbimas neturėtų būti perpildytas nereikalinga informacija, paveiksliukais ar su begale spalvų. Šiuo laikotarpiu ypatingai svarbi tampa nuotolinio darbo galimybė – tai irgi patraukia kandidato dėmesį. Karjeros bei tobulėjimo galimybės įmonėje taip pat įvardijamos kaip svarbios darbo skelbimo detalės.
Žinoma, atlyginimas yra vertinamas kaip vienas iš pagrindinių aspektų, kurie patraukia kandidato dėmesį. Šiuo atveju labai svarbu tinkamai pateikti atlyginimo intervalą – jis turėtų būti kuo tikslesnis. Darbdaviai yra linkę nurodyti per plačius atlyginimo intervalus, kurie nesuteikia kandidatui tikslumo – kokio atlyginimo jis gali tikėtis? Jei nesate tikri, ar pasirinktas atlyginimo intervalas yra tinkamas ir konkurencingas siūlomai pozicijai, visada galite pasitikrinti https://www.manoalga.lt puslapyje. Taip pat darbo skelbime svarbu nurodyti ir galimus finansinius ir nefinansinius priedus bei bonusus papildomos informacijos laukelyje. Tai gali būti dar vienas aspektas, kuris patrauks kandidatus.
Siekdamos išsiskirti iš kitų, įmonės prie darbo skelbimo dažniausiai prideda trumpametražius filmukus, kurie supažindina su įmonės veikla, kultūra bei vertybėmis. Tyrimai rodo, jog video filmukai, patrauklus darbo skelbimų dizainas bei įvairios interaktyvios užduotys prieš kandidatavimą į pasirinktą poziciją gali turėti įtakos kandidato sprendimui.
Efektyvus darbo skelbimas. Patarimai, kaip parašyti gerą skelbimą
Autorius: Gerda Šimukauskaitė, ISM studentė, CV-Online praktikantė