Jei dar to nedarote, rekomenduojame tinkamų kandidatų paieškai panaudoti savo ar savo personalo paieškos partnerių FB, LinkedIn ar kitas socialinių tinklų paskyras.
Keletas svarbių įžvalgų, kaip pritraukti tinkamus kandidatus socialinių tinklų pagalba:
- Vieta. Ieškant tinkamų darbuotojų socialiniuose tinkluose, išnaudokite savo ir / arba personalo paieškos partnerio paskyras. Patirtis rodo, kad vien Facebook profilio gali nepakakti. Apie naują darbo vietą paskelbkite ir LinkedIn‘e, ypač jei ieškote vidurinės-aukštesnės grandies kvalifikuotų specialistų. Na, o jei orientuojatės į jaunąją auditoriją, verta išbandyti youtube kanalą. Žinoma, socialiniuose tinkluose paskelbtas jūsų darbo pasiūlymas turi vesti į jūsų ar personalo paieškos partnerio svetainėje esantį skelbimą, kuriame bus pateikta išsami informacija su kandidatavimo galimybe.
- Laikas. Ar žinote, kad aktyviausiai darbo ieškoma pirmosiomis savaitės dienomis. Kuo arčiau savaitgalis, tuo mažiau sulauksite kandidatų dėmesio. Šeštadienį ir sekmadienį bei švenčių dienomis retas kuris užsiima aktyvia darbo paieška. Tačiau svarbu ne tik savaitės diena, bet ir valanda, kada paskelbiate savo darbo pasiūlymą socialiniuose tinkluose. Pastebėjome, kad aktyviausi soc. tinklų lankytojai būna 11-13 ir 19-20 valandomis. Bet žinoma, atsižvelkite ir į tai, kokio žmogaus ieškote, vienus lengviau „pagausite“ pirmoje dienos pusėje, kitus – vakare.
- Forma. Norint atkreipti ieškančiųjų darbo dėmesį, pasirūpinkite patraukliu, siūlomą darbą atspindinčiu, paveiksliuku, aiškiai įvardinkite siūlomo darbo pareigas, bei parašykite trumpą ir užkabinančią žinutę, kuri sukeltų jūsų potencialių kandidatų susidomėjimą. Akcentuokite, kodėl ieškančiajam darbo verta prisijungti būtent prie jūsų įmonės.
- Išryškinimas. Socialiniai tinklai turi nemažai skelbimo išryškinimo galimybių, kuriuos tinkamai panaudojus lengviau ir greičiau pasieksite jums reikalingus kandidatus. Skelbimų išryškinimas socialiniuose tinkluose yra mokama paslauga. Šios paslaugos dėka skelbimą pamatys jūsų tikslinė auditorija už sąlyginai nedidelę sumą, jūsų nustatytu laikotarpiu.
- Įvaizdis. Nepamirškite, kad jūsų skelbimas socialiniuose tinkluose prisideda prie jūsų įmonės įvaizdžio formavimo. Skirkite pakankamai laiko skelbimo socialiniuose tinkluose suformavimui, atsakykite į komentatorių pastabas ar klausimus.
CV-Online turi daugiau nei 85 000 soc. tinklų (FB, LinkedIn, Instagram, youtube) sekėjų. Galime pasirūpinti ir jūsų skelbimo sklaida socialiniuose tinkluose nuo..iki, nes tam turime ir resursų, ir patirties.
Kreipkitės jau dabar! pardavimai@cvonline.lt