Renkant CV-Online TOP Darbdavius, atsižvelgiama tik į tai, kiek dėmesio sulaukė konkretūs darbdaviai (įmonės paskyra ir darbo pasiūlymai). Vienas iš jų, 2020 metais sulaukęs didelio kandidatų susidomėjimo – Registrų centras, kuris dalinasi šių metų personalo planais.
Kokių darbuotojų bus ieškoma 2021 metais?
Esame strateginę reikšmę Lietuvoje turinti įmonė, 1500 darbuotojų darbdavys, ir toliau numatome stiprinti vidurinę vadovų grandį (ypač klientų aptarnavimo srityje), bei pritraukti įvairių sričių patirtį turinčius patyrusius specialistus ne tik Vilniuje, tačiau ir kituose Lietuvos miestuose.
Per pastaruosius metus sustiprinome vadovų grandį, iš rinkos prisitraukdami nemažai privačių ir tarptautinių kompanijų patirtį turinčių kolegų, tad ir toliau formuosime specialistų komandas. Strateginėmis kryptimis laikome paslaugų teikimo bei valdomų informacinių sistemų vystymą, todėl ir toliau aktyviai ieškosime į rezultatą orientuotų ir iššūkių nebijančių projektų vadovų, produktų vadovų ir IS veiklos analitikų, kurie sėkmingai padėtų kurti ir vystyti šalies informacinių sistemų pagalba teikiamas paslaugas Lietuvos gyventojams. Taip pat artimiausius keletą metų didelį dėmesį koncentruosime į Registrų centro valdomų duomenų panaudojimą ir dalies jų atvėrimą, todėl duomenų analizės ir atvėrimo srityje jau formuojame stiprių duomenų analitikų komandas. Be abejo, valdydami didžiausias informacines sistemas Lietuvoje, stiprinsime ir plėsime komandas IT srityje – ieškome sistemų administratorių, programuotojų ir jų komandų lyderių!
Taip pat nuosekliai auginame klientų aptarnavimo, registro ir kadastro srities specialistus, todėl šiais metais, kaip ir kasmet, kviesime jungtis jaunuolius, norinčius pradėti profesinę karjerą. Bendrai mūsų organizacija patraukli teisinį išsilavinimą turintiems darbuotojams, nes stipriname viešųjų pirkimų ir teisės padalinius. Svarbiausi kriterijai, kuriais remiamės atrinkdami darbuotojus yra profesinės kompetencijos ir vertybių atitikimas, iniciatyvumas, užsidegimas iššūkiams ir gebėjimas prisiimti atsakomybę. Mums labai svarbu, kad būsimi komandos nariai būtų orientuoti į rezultatą, bendradarbiautų ir norėtų augti bei keistis kartu su įmone.
Registrų centro darbo pasiūlymai
Plati įmonės geografinė lokalizacija
Registrų centras turi 50 klientus aptarnaujančių vietų Lietuvoje, tačiau pati organizacija geografiškai lokalizuota 10 apskričių centrų, kuriuose esame tikrai matomi, įsikūrę miestų centruose. Todėl galimybių prisijungti specialistams gali būti iš įvairių Lietuvos miestų ir miestelių. Vis dėlto, daugiausia ieškome darbuotojų darbui Vilniuje – planuojame, kad tai nesikeis ir 2021 metais. Pandemijos laikotarpiu išmokome būti lankstūs ir dirbti nuotoliniu būdu, nuolat palaikome tarpusavio ryšius ir sprendžiame iškylančius klausimus. Šiuo metu įmonėje virš 900 darbuotojų dirba iš namų nuolat, tačiau jau jaučiame, kad ima stigti betarpiško bendravimo su kolegomis ir gyvų susitikimų akis į akį. Lankstų požiūrį ketiname išlaikyti ir po karantino, todėl jei darbuotojo darbo pobūdis leidžia – darbo iš namų galimybė bus ir toliau suteikiama.
Kvalifikacijos kėlimo galimybės
Šiuo metu įmonė praktikai darbuotojų nepriima, nes po didelio masto pertvarkų turime sustiprinti ekspertines kompetencijas, visgi, ateityje tikrai dalinsimės savo žiniomis, patirtimi ir darbo specifika su studentais, užmezgant bendradarbiavimo ryšius su Lietuvos universitetais.
Registravimo ir klientų aptarnavimo srityse, kurios mūsų įmonėje yra ir didžiausios, paprastai ieškome kolegų, kurie nebūtinai turi daug patirties, bet turi motyvacijos mokytis ir tobulėti, taip pat ateina su teisingu požiūriu į klientą. Registrų centro valstybėje vykdomos funkcijos, šiuo atveju, turi nemažai specifikos, ir žinias galima įgyti tik pas mus, todėl abiejose srityse įmonėje įdiegtos kvalifikacijos kėlimo ir atestavimo sistemos, kurios orientuotos į profesinių žinių, būtinų darbui ir karjerai, auginimą. Šios sistemos pagalba, kas metus, mūsų įmonėje aukštesnę kvalifikaciją ir karjeros laiptelį pasiekia apie 100 darbuotojų. Tad, jeigu darbuotojas ateina be patirties, jam sudarome visas sąlygas per numatytą laikotarpį įgyti reikiamų žinių, prie ko dirbame sistemingai ir nuosekliai.
Naujoko diena – sklandžiam darbuotojo įvedimui
Naujo darbuotojo adaptacijos procesas yra labai svarbus, todėl tam skiriame vis didesnį dėmesį ir įtraukiame kitus įmonės darbuotojus. Visiems naujai prisijungusiems kolegoms organizuojame „Naujoko dieną“, kuomet nauji darbuotojai yra supažindinami su įmonės strateginėmis kryptimis ir laukiančiais iššūkiais, departamentų ir skyrių pagrindinėmis veiklos kryptimis, taip pat būtinomis įmonės veiklą reglamentuojančiomis taisyklėmis, vidiniais procesais, mūsų tradicijomis. O, kad būtų lengviau įsilieti į veiklą ir žinotų į ką kreiptis prireikus pagalbos – nauji darbuotojai tai gali rasti parengtame „Naujoko gide“.
Dalykinės kompetencijos ir motyvacija
Mums, kaip darbdaviui, svarbu ne tik dalykinės kompetencijos, visada ieškome motyvuotų, aktyvių, iniciatyvių ir žingeidžių žmonių, kurie nori prisidėti prie Registrų centro teikiamų paslaugų gerinimo – juk turime tikrai ambicingą viziją – norime tapti lyderiaujanti pasaulyje, valstybės informacinius išteklius tvarkanti ir jų pagrindu paslaugas teikianti įmonė. Pagrindinės Registrų centro vertybės yra profesionalumas, bendradarbiavimas ir atsakomybė. Priimant naują kolegą mums labai svarbus būsimo darbuotojo požiūris į darbą, komandą, nuolatinį augimą, todėl visada atkreipiame dėmesį kiek jo turimos vertybės sutampa su mūsų įmonės vertybėmis. Jeigu darbuotojui trūksta profesinių žinių ar patirties, tačiau įžvelgiame potencialą ir vertybių atitikimą, matome, kad žmogus yra motyvuotas, entuziastingas – tikime, kad jis išmoks specifinius darbo dalykus.
Atlyginimas ir karjera
Didžiuojamės, kad Registrų centras – strateginė ir ypatinga organizacija – čia gimsta ir veikia didžiosios valstybės informacinės sistemos, pagrindiniai Lietuvos registrai, kasdien apsilanko dešimtys tūkstančių klientų, o juos sutinka net 1500 mūsų darbuotojų. Čia yra galimybė dirbti ne tik su didelio masto projektais, didelėse specialistų komandose, tačiau labai gera terpė augti profesine prasme, semtis žinių iš kolegų, savo sričių ekspertų, bei prisidėti prie projektų, kurie svarbūs visos Lietuvos gyventojams. Kuriame šiuolaikišką, pozityvų ir abipusiu bendradarbiavimu grįstą santykį su visuomene, verslu ir valstybe. Dirbame vadovaudamiesi bendradarbiavimu ir profesionalumu ir tai padeda užtikrinti darbuotojo asmeninį ir profesinį tobulėjimą, įsitraukimą į komandą ir stiprų tarpusavio ryšį. Rūpinamės savo darbuotojais, suteikiame jiems karjeros ir tobulinimosi galimybes. Reali vidinė karjera galima tiek vertikali, tiek ir horizontali, ar kitame mieste.
Finansine prasme, orientuojamės į visos rinkos medianą, mokame konkurencingą atlygį, kintamą metinę atlygio dalį, kuri priklauso nuo pasiektų darbuotojo rezultatų, taip pat turime papildomų naudų – lankstų darbo grafiką, papildomas atostogų dienas, ligos dienas, remiame darbuotojus sveikatos srityje, padedame svarbiais gyvenimo atvejais, kasmet investuojame apie ketvirtį milijono eurų į darbuotojų ugdymą (susitikimus su įdomiais žmonėmis, mokymus, seminarus, webinarus), suteikiame galimybę rinktis, ko mokytis. Turime tradicijomis tapusias vasaros ir žiemos šventes, įmonės nominantų rinkimus, kuriuose dalyvauja visi įmonės darbuotojai, tiesa, pandeminis laikotarpis šias džiugias galimybes pavertė nuotolinėmis, tačiau tai gyva mūsų organizacijos dalis.