Kaip pritraukti tikslingus kandidatus: ar užtenka tik darbo skelbimo?

tikslingus kandidatus

Kai tik įmonė nusprendžia, jog reikalingas naujas darbuotojas, pirma užduotis – suformuluoti darbo pobūdį bei keliamus reikalavimus ir paruošti tinkamą darbo skelbimą siekiant pritraukti tikslingus kandidatus. Darbo skelbimas gali būti pateiktas įvairiomis formomis ar spalvomis, tačiau kandidatų tai jau nebestebina. Žinoma, gražus dizainas sukuria teigiamą įspūdį, tačiau tai nebūtinai bus ta priežastis dėl ko kandidatas nuspręs pabandyti kandidatuoti. 

Taigi atsiranda klausimas – ar darbo skelbimo užtenka siekiant pritraukti tinkamus kandidatus? O kaip darbuotojų paieškos procesas vyksta pas Jus? Ar apsiribojate darbo skelbimo publikavimu internetinėje svetainėje, ar imatės papildomų priemonių ir kanalų? Jeigu bandote pasiekti tikslingus kandidatus naudodami tik darbo skelbimus, galbūt vertėtų susimąstyti apie papildomas galimybes? 

Visų pirma, reikėtų išsiaiškinti kokios yra portalo, kuriame publikuojate darbo skelbimus, galimybės ir išnaudoti jas. Galbūt pirkdami darbo skelbimų paketą gaunate papildomų paslaugų, tačiau neišbandėte jų. Raginame jau dabar pasidomėti jomis ir pasinaudoti portalo teikiamomis papildomomis skelbimų išryškinimo galimybėmis.  

CV-Online papildomos paslaugos

Jūsų naudojama svetainė galbūt gali pasiūlyti reklaminius skydelius ar darbo skelbimo išryškinimą. Naudojantis CV-Online paslaugomis taip pat galite pasinaudoti reklaminių skydelių paslauga – tiek visame portale rodomais ar skelbimų kategorijoje esančiais skydeliais. Siūlome ir darbo skelbimo išryškinimo paslaugą – Premium išryškinimą – Jūsų darbo skelbimas yra išskiriamas iš kitų ir rodomas viršutinėse pozicijose pasirinktoje kategorijoje. Taip pat galite pasinaudoti ir TOP Darbdavio paslauga, kurios metu Jūsų įmonė kartu su trumpu ir vizualiai patraukliu prisistatymu yra rodoma pagrindiniame CV-Online puslapyje. Remiantis duomenimis, TOP darbdavio pozicija sugeneruoja maždaug 20-50% visų įmonės skelbimų peržiūrų per mėnesį. Tad jei norite pritraukti tikslingą auditoriją, labai svarbu išanalizuoti darbo skelbimų portalo siūlomas paslaugas ir pasinaudoti optimaliomis. 

Antra, reikėtų išnaudoti galimybę pasiekti registruotus naudojamo darbo portalo vartotojusCV duomenų bazės panaudojimas yra labai vertingas, nes ieškantys darbo kasdien įrašo naujų CV ir tikisi, kad jūs, kaip įmonė, pasiūlysite jiems darbą. Naudodamiesi CV-Online paslaugomis prie patalpinto darbo skelbimo gaunate galimybę peržiūrėti potencialiai tinkančius kandidatus esančius pasirinktoje darbo srityje. Taip pat galite įsigyti ir pilną CV duomenų bazę, kurioje turėsite platų kandidatų pasirinkimą. Tokiu būdu galėsite susisiekti ne tik su aktyviais kandidatais, kurie kandidatuoja pamatę Jūsų darbo skelbimą, bet ir su pasyviais kandidatais, kurie netikrina darbo skelbimų, bet yra atviri naujoms karjeros galimybėms. Dar vienas būdas, kuriuo galite pasiekti tikslinę auditoriją – naujienlaiškiai. CV-Online siūlo naujienlaiškio paslaugą, kurios metu darbo skelbimo kriterijus atitinkančiai auditorijai yra siunčiamas pranešimas su trumpu Jūsų įmonės pristatymu arba konkretaus darbo skelbimo pasiūlymu. Naudodamiesi šiomis paslaugomis pasieksite didesnę tikslinę auditoriją ir sulauksite daugiau kandidatų.  

Trečia, reikėtų nepamiršti naudotis išorine komunikacija. Šiuo metu reklamos socialiniuose tinkluose yra ypatingai aktualios. Reikėtų atkreipti dėmesį į kokį ryšį su vartotojais kuriate savo įmonės paskyrose ir kokį įvaizdį esate sukūrę. CV-Online gali pagelbėti ir šioje srityje. Mūsų Facebook paskyra turi daugiau nei 67 tūkstančius sekėjų. Publikuojant Jūsų pasirinktą darbo skelbimą mūsų paskyroje vėlgi parenkama tikslinė auditorija, tad skelbimą pamatys ne tik mus sekantys žmonės, o tai – puikus būdas pasiekti pasyvius darbo ieškančius žmones. Kalbant apie išorinę komunikaciją, CV-Online kiekvieną savaitę siunčia savaitinius naujienlaiškius su naujais darbo pasiūlymais, kuriuose gali atsidurti ir Jūsų norimas reklaminis skydelis. Siūlome ir išskirtines rubrikas, tai yra atskirą straipsnį mūsų tinklaraštyje skirtą tik Jūsų įmonei. Tad, kaip jau buvo minėta, sukurti tinkamą ryšį su potencialiais kandidatais ir tobulinti turimą darbdavio įvaizdį yra labai svarbu. Naudodamiesi išorine komunikacija, kuri būtų orientuota į tikslinę auditoriją, galite pasiekti dar didesnį kandidatų skaičių. 

Taigi ar užtenka tik publikuoti darbo skelbimą ir tikėtis pritraukti tikslingus kandidatus? Tai gan subjektyvus klausimas, tačiau darbo skelbimų portalai, tarp jų ir mes, gali pagelbėti pasiekti didesnę tikslingų kandidatų auditoriją. Šiam tikslui pasiekti yra galybė sprendimų – pasirinkimas priklauso nuo Jūsų. O jei nežinote kuris būdas būtų Jums tinkamiausias, susisiekite su mumis ir mes Jums pagelbėsime. 

Dalintis su kitais
Surask savo svajonių darbą!
CvOnline-300x600

RSS CV-Online – darbo skelbimai